maanantai 25. tammikuuta 2010

Toinen perhe

Osallistuin jälleen Inspiroidu-haasteeseen, jonka aiheena oli perhe. Tässä aikaansaannokseni :)

Mun perhe on muuttunut paljon viimeisten 6 vuoden aikana. Vaikka enää ei voi puhua siitä alkuperäisestä ydinperheestä, on kaikki sen jäsenet mulle vielä yhtä läheisiä kuin aina ennenkin. Uusia ihmisiä on tullut monta, enkä pistä sitä enää lainkaan pahakseni.

Täällä olevan perheen lisäksi mulla on koti myös Atlantassa. Vaikka näen mun amerikan perhettäni vain parin vuoden välein, on se mulle silti yhtä rakas. Heidän luonaan tunnen aina tulleeni kotiin.




2 kommenttia:

Puuhapetenvaimo kirjoitti...

Kaunis sivu! Tuo taustan kuviopaperin on kaunis!

Tirppa kirjoitti...

Kiitos kaunis kumarrus. Toi paperi on yhdestä memory boutiquen lehtiöstä, joka on pyörinyt mulla jo vaikka kuinka kauan. Ihme kyllä en oo saanut kaikkia vieläkään käytettyä, riittoisaa on! :)